W Klitschko smacks down internet boxing fans

Discussion in 'General Boxing Discussion' started by Hanz, Aug 28, 2010.

1. Hanz

Hanz Roberto Duran

During a short interview with a german reporter, Wlad was asked about David Haye, his training drills and also about his chin. The reporter sited references from boxing fans and critics regarding his suspect chin and his KOs against Sanders and Brewster and whether he employs more strategic boxing now(holding) because of the losses. Wlad apparently based on the translation said "I box professionally, they post about boxing on internet, who is the coward?"

:lol::bears:
    .................
    Herr Klitschko, was ist für Sie schwieriger,* den nächsten Gegner zu treffen oder die Frau fürs Leben zu finden?
    Klitschko:
    Das ist schwer zu vergleichen. Der Kampf gegen David Haye am 20. Juni in der Arena auf Schalke ist bereits mein 56. Duell. In meinem Privatleben bin ich ziemlich konservativ und habe noch nicht so viele Anläufe gestartet. Es ist definitiv nicht leicht, eine Frau fürs Leben, für die Freundschaft und als Mutter meiner Kinder zu finden.
    Nervt Sie der ständige Versuch, Sie in Punkto Privatleben aus der Deckung zu locken?
    Klitschko:
    Es verwundert mich einfach. Warum werde ich immer wieder gefragt? Ich bin in meinen besten Jahren. Es fühlt sich zumindest so an. Ich habe ein wenig Lebenserfahrung, stehe fest auf meinen eigenen Beinen. Ich lasse mich einfach mit dem Fluss des Lebens treiben.

2. mikE

mikE "Twinkle Toes" McJack

Wlad's been ducking mE for years.

3. Neil

Neil tueur de grenouilles

Occupation:
    The Cal Ripken of Alcoholism
    substitute the name mayweather jr for wladamir klitschko in that article and what does that say about panz?

4. Hanz

Hanz Roberto Duran

I talk in the context of the situation. I say "Mayweather is a chicken for not fighting Pacman!" That means "Mayweather has much more guts than me but not more guts than Pacman!" Not as in "I got more guts than Mayweather!" Anyway Neil, it's all good. I gave Floyd his due when he put the whupping on Shane.:Thumbs:

5. Ugotabe Kidding

Ugotabe Kidding WBC Silver Diamond Emeritus Champ

Home Page:
    Hanzy are you talking shit again? He says no such thing at least in the part you have copied.

6. Neil

Neil tueur de grenouilles

Occupation:
    The Cal Ripken of Alcoholism
    saying that those KO losses dont lend credence to him having a suspect chin is not in context?

Share This Page